Veelgestelde vragen

Hoe werkt het verzenden van vlees?
De bezorging van uw bestelling is in handen van PostNL. De aflevering kunt u volgen via Track&Trace. Het vlees is verpakt in EPS-verpakking, hetzelfde materiaal dat gebruikt wordt in koelboxen. Icepacks zorgen voor voldoende koeling onderweg, zodat uw bestelling in goede conditie bij u aankomt. Beef Exclusief garandeert met een niet-goed-geld-terug garantie de aankomst in goede en veilige conditie.

Ik ben overdag niet thuis. Hoe kan ik toch de pakketten ontvangen?
U kunt kiezen voor levering thuis (of op het werk of vakantieadres), maar ook voor een afhaaladres. In dat geval hoeft u niet thuis te blijven, maar kunt u het pakket na 16.00 uur ophalen bij het afhaalpunt. U kunt kiezen voor levering op een afhaaladres via de knop op de homepage.

Als er niemand aanwezig op het door u opgegeven adres, wordt het pakket meestal bij de buren aangeboden. U ontvangt dan een briefje van de postbode met daarop de informatie waar het pakket is afgeleverd.

Is mijn bestelling wel op voorraad?
De mogelijkheid van bestellen is gekoppeld aan de voorraad. Op die manier bent u er zeker van dat uw bestelling ook direct kan worden geleverd. Als een artikel is uitverkocht is het niet mogelijk deze in de winkelmand te leggen. De voorraad wordt enkele malen per week aangevuld. Als u een artikel wilt bestellen dat niet voorradig is, stuur dan een mailtje naar info@beefexclusief.nl

Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Ieder product is voorzien van een etiket met daarop de inhoud, het circagewicht en de houdbaarheidsdatum. Door ons inkoop- en voorraadbeleid zorgen we ervoor dat uw bestelling nog lang houdbaar is en dat u geen artikelen ontvangt die het einde van de houdbaarheidsdatum bijna hebben bereikt.

Zijn de prijzen per stuk of per kilo?
De prijzen zijn altijd per stuk. We hanteren prijzen per circagewicht. Het ene product kan iets lichter zijn, het andere iets zwaarder. De reden hiervoor is dat we onze klanten vooraf willen laten zien hoeveel een bestelling kost zodat er geen verassingen achteraf zijn.

Kan ik specialiteiten bestellen die niet op de website staan?
We doen onze uiterste best om klanten te helpen met speciale verzoeken. U kunt altijd contact met ons opnemen via mail.

Powered by Lightspeed