Verzend -en verpakkingsmethoden

Verpakking en koeling
Het vlees wordt diepgevroren, gevacumeerd en speciaal verpakt in tempex islotatieverpakking voor transport. In de verpakking wordt bij het bevroren vlees speciale icepacks toegevoegd waardoor het vlees zichzelf koelt tijdens het transport door PostNL. Door deze speciaal ontwikkelde koelverpakkingen heeft het pakket geen gekoeld transport nodig. Het vlees blijft op de juiste temperatuur en komt in perfectie conditie bij u aan. Wij versturen het vlees diepgevroren en gevacumeerd. Daardoor is de hygiëne en veiligheid tijdens transport gewaarborgd.

Verzending en bezorging
De bezorging wordt verzorgd door PostNL en vindt plaats op dinsdag tot en met zaterdag. Op zondagen, maandagen en feestdagen wordt niet geleverd. Afhalen is mogelijk na telefonisch of mail overleg.

Openingstijden :

Maandag 12:00 – 17:00 (alleen tijdens de maanden mei tot oktober)
Dinsdag 10:00 – 17:00
Woensdag 10:00 – 17:00
Donderdag 10:00 – 17:00
Vrijdag 10:00 – 17:00
Zaterdag 10:00 – 16:00
Zondag gesloten

U kunt bij het afrekenen kiezen voor levering de volgende dag. Dat kan voor bestellingen die tot 16.00 uur geplaatst zijn. Bestellingen na 16.00 uur komen een dag later. Een excact tijdstip van levering is niet vooraf af te spreken. Via track&trace van PostNL kunt u zien wat de verwachte aflevertijd is.

Levering op een andere dag
U kunt ook kiezen voor uitgestelde levering. Dat betekent dat u zelf kunt aangeven op welke dag uw bestelling geleverd moet worden. De gewenste afleverdatum kunt u vermelden bij de betaling.

U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer een pakket wordt verzonden. Daarnaast sturen wij als extra service de link naar de track&trace pagina van PostNL, zodat u het pakket kunt volgen. Uw e-mailprovider moet deze e-mails wel toestaan, let u op de spamfilter-instellingen. Omdat de inhoud van het het pakket bederfelijk is, is het noodzakelijk dat u via Track&Trace volgt of het pakket beschikbaar is. Claims van te laat aangenomen pakketten die tijdig zijn aangeleverd kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Bij vragen kunt u ons bellen of mailen.

Afhaallocatie bij u in de buurt
U kunt kiezen voor een afhaalocatie bij u in de buurt. U hoeft dan niet thuis te blijven voor de levering. Er zijn 2.600 afhaalocaties, dus er is er altijd eentje bij u in de buurt. Kijk op de locatiekiezer voor het dichtbijzijnde afhaalpunt. Het adres van het afhaalpunt kunt u ingeven in uw gegevens als afleveradres. Schrijf dan als naam de naam van de afhaallocatie, zodat wij weten dat het een afhaallocatie betreft. Let wel: een bestelling dient de dag van aankomst te worden afgehaald bij het afhaalpunt.

Uw bestelling wordt niet gekoeld bewaard op de afhaallocatie, dus tijdig afhalen is belangrijk! Wij sturen een Track&Trace-code zodat u kunt zien waar het pakketje is.

Bij het afhalen van uw pakket kan er gevraagd worden naar uw legitimatiebewijs. Een afhaalbewijs is niet nodig, uw naam en postcode is genoeg. Als u via Track&Trace heeft gezien dat het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie, dan is het in alle gevallen ook echt beschikbaar. Mocht een medewerker het niet kunnen vinden, vraagt u ook in zo'n geval naar de chef. Het komt soms voor dat een medewerker niet goed kijkt. Mocht er zich een probleem voordoen bij het afhalen van een pakket dient u direct contact op te nemen met Beef Exclusief via: 0182-759111. Na 17.00 uur kunt u contact opnemen met PostNL pakketten via 0900 - 0990 (€ 0,45ct per gesprek) met het verzoek om de afhaallocatie te bellen.

Kosten van de verzending
Verzending in Nederland kost € 6,95 bij levering aan huis. 

Het plannen van uw levering
We bevelen aan om te laten bezorgen een dag voordat u het vlees wilt gebruiken (voor een etentje of een barbeque), of eerder als u het vlees in de vriezer wilt bewaren.

>> Zie ook onze algemene voorwaarden

Powered by Lightspeed