Betaalmethoden

U kunt bij beefexclusief.nl op verschillende manier betalen:

  • Mollie: iDEAL, Maestro, Mr Cash (België), Paypal, Visa en Mastercard
  • Bankoverschrijving (vooruitbetaling)
  • Contant of pin op de afhaallocatie

Mollie: Staat voor een veilige verwerking van online betalingen. U kunt erop vertrouwen dat de online betalingen veilig worden verwerkt. Er wordt zowel met uw betalingsgegevens als uw persoonsgegevens discreet omgegaan. Via Mollie verlopen de volgende betalingen:  Ideal, Mr Cash (België), visa, mastercard, maestro en paypal: U maakt zelf het geld over via overschrijvingskaarten, internetbankieren, telebankieren of welke wijze dan ook. Per e-mail zal u op de hoogte worden gesteld van het rekeningnummer, naam begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Zodra de betaling door Mollie ontvangen is, wordt het ordersysteem van de webshop automatisch van de betaling op de hoogte gesteld, en wordt uw bestelling verzonden. Ook buitenlandse overboekingen zijn mogelijk.

iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

PayPal: Na uw bestelling word u automatisch doorgestuurd naar de PayPal pagina waar u het bedrag over kunt maken. U kunt hier met uw bankrekening of creditcard betalen. PayPal is een snelle manier van betalen en uw bestelling wordt direct verwerkt en verstuurd.

  • Direct betalen met iDeal

    Bij Beef Exclusief kan u uw bestelling direct afrekenen met iDeal. iDeal is de standaard betaalmethode in Nederland en werkt dan ook met uw eigen bank. Al uw betalingen worden direct verwerkt zodat uw bestelling meestal de zelfde dag nog wordt verzonden. 

  • Hoe werkt iDeal?

    Als u uw bestelling wilt afrekenen met iDeal kiest u bij uw bestelling dat u wilt betalen met iDeal. Bevestig vervolgens uw bestelling en kies de bank van uw keuze. Vervolgens bevestigd u uw bestelling via de internetbankieren pagina van uw eigen bank. Uw betaling komt direct bij ons binnen en wordt dan ook direct verwerkt. Na uw betaling ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling.

    Bij de volgende banken kunt u gebruik maken van iDeal.

    • ABN AMRO Bank
    • Knab
    • ASN Bank
    • Fortis Bank
    • Friesland Bank
    • Rabobank
    • van Lanschot
    • ING Bank
    • RegioBank
    • SNS Bank
    • Triodos Bank
  • Vooruitbetalen per bank of giro

    U kunt uw bestelling ook betalen per bank of giro. U kiest hiervoor de optie "Bankoverschrijving". Het betalen van uw bestelilng kunt u doen door het bedrag van uw bestelling over te maken op rekening IBAN: NL02INGB0006320892  met BIC: INGBNL2A t.n.v.Beef Exclusief onder vermelding van het order-nummer. Op het moment dat wij uw betaling ontvangen hebben zullen wij uw bestelling verwerken.

  • Betalen met creditcard

    Wij accepteren Visa en Mastercard. Kies bij betaling uw creditcard en bevestig uw bestelling. Vervolgens kunt u uw via het betaalscherm uw betaling afronden. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Uw creditcard betaling wordt verwerkt door onze partner Mollie.

  • Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn bankgegevens, hierdoor is mijn betaling mislukt.

    Wanneer de bestelling en betaling in goede orde bij ons zijn binnengekomen ontvangt u een bevestiging per e-mail.

    Indien uw online betaling niet is afgerond, dient u uw bestelling opnieuw te plaatsen. Niet afgeronde (d.w.z. niet betaalde) bestellingen worden door ons niet verwerkt.

    Wanneer u toch twijfelt, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via mail of telefoon.

  • Betalen lukt niet

    Wij maken gebruik van Mollie om onze betalingen af te handelen. U kunt deze naam terugvinden op uw afschrift. U kunt uw betaling controleren op de consumentenpagina van mollie.

    Ondervindt u problemen bij het betalen via uw bank of iDeal dan kunt u op http://allestoringen.nl/ controleren of uw bank op dit moment problemen heeft.

    U kunt uw bestelling altijd opnieuw zonder problemen plaatsen als uw betaling niet gelukt is. Wij zullen automatisch de onbetaalde bestellingen verwijderen zodat u uw bestelling niet dubbel ontvangt.

Powered by Lightspeed